Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

Άγριος είναι ο άνεμος.





Αγάπα με, αγάπα με, αγάπα με
πες οτι μ'αγαπάς
άσε με να πετάξω μαζί σου
γιατί η αγάπη μου είναι σαν τον άνεμο
και ο άνεμος είναι άγριος

Δώσε μου περισσότερα από ένα χάδι
ικανοποίησε αυτή την πείνα
ασε τον άνεμο να φυσήξει μέσα από την καρδιά σου
γιατί ο άνεμος είναι άγριος

Με αγγίζεις και ακούω τον ήχο από βιολιά
με φιλάς και με το φιλί σου ο κόσμος μου  ξεκινά
είσαι η άνοιξη μου, τα πάντα για μένα
δεν ξέρεις ότι είσαι η ίδια η ζωή μου.

όπως τα φύλλα γέρνουν στο δέντρο
έτσι αγάπη μου γύρε πάνω μου
γιατί είμαστε πλάσματα του ανέμου
ο άνεμος είναι άγριος ...

Με αγγίζεις και ακούω τον ήχο από βιολιά
με φιλάς  και με το φιλί σου ο κόσμος μου  ξεκινά
είσαι η άνοιξη μου, τα πάντα για μένα
δεν ξέρεις ότι είσαι η ίδια η ζωή μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δυο δάκρυα...

  Από τη γη δύο δάκρυα, θερμά μαργαριτάρια ανέβηκαν  και στάλαξαν στου Πλάστη τα ποδάρια.
 Κι’ είπε το πρώτο τρέμοντας στο Θείο Θρόνο
 Εμένα...