Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Σ' αγαπώ!!





Τι είπες; Σ' αγαπώ είπες;
Κατάλαβες τι ακριβώς ξεστόμισες  μόλις τώρα, μικρή μου;
Ξέρεις ποσό βαριά λέξη είναι αυτή που μόλις άφησες  να φύγει από τα χείλη σου;
Πρόσεχε!
Πρόσεχε χαρά  μου τι λες.
Οι λέξεις έχουν βαρύτητα, έχουν ψυχή, έχουν ζωή και θάνατο μέσα τους οι λέξεις.
Και αυτή που πριν λίγο είπες, είναι η πιο βαριά, η πιο ψυχωμένη, η πιο ζωντανή και η πιο θανάσιμη από όλες.
Πρόσεχε τι λες γιατί υπάρχουν άνθρωποι που τις λέξεις τις σέβονται και τις πιστεύουν. Υπάρχουν άνθρωποι που αυτήν τη λεξούλα, την καρτερούν  ζωές ολάκερες για να την ακούσουν. Υπάρχουν άνθρωποι που όταν την ακούσουν ξέρουν την σημασία της, και τους τρομάζει ή τους λυτρώνει!
Πρόσεχε καλά σου λέω, γιατί αυτά τα πέντε γράμματα  (α-γ-α-π-ω), έχουν μέσα τους τόση ενέργεια που μπροστά τους μια πυρηνική βόμβα μοιάζει με πασχαλιάτικο βεγγαλικό. Αυτά τα πέντε γράμματα  μπορούν να ισοπεδώσουν τα πάντα, να φωτίσουν το σύμπαν, να κρύψουν τον ήλιο, το οστικό τους κύμα μπορεί να φτάσει μέχρι το διάστημα.
Σε παρακαλώ, μην παίζεις με τις λέξεις, ειδικά με την συγκεκριμένη, γιατί αν την πεις, μετά δεν υπάρχει το, "συγνώμη έκανα λάθος", δεν μπορείς να την πάρεις πίσω.
Άσε με να σου πω πρώτα τι σημαίνει και μετά αν τολμάς, ξανά πες την μου.
Σ' αγαπώ σημαίνει ζωή, ανάσα σημαίνει. Παράδοση άνευ όρων.
Σ' αγαπώ θα πει είμαι η πρώτη και η τελευταία σκέψη σου μέσα στην μέρα.
Εγωισμός δεν χωράει! Σ' αγαπώ, θα πει δεν είσαι εγώ,εμείς είσαι!
Θα κάνεις πίσω σε προσωπικά σου θέλω, θα πνίξεις μέσα σου κάθε έννοια του εγώ και θα πορευτείς μαζί μου με σημαία το εμείς.
Μπορείς;
Θα τσαλακώσεις τον εαυτό σου, θα ξεγυμνώσεις την ψυχή σου για χάρη μου χωρίς να σκεφτείς τις συνέπειες και τα κόστη, χωρίς να σε νοιάζει καθόλου το μετά.
Θα πει, ότι είσαι έτοιμη να σκοτώσεις για χάρη μου, να ξεσκίσεις με τα ίδια σου τα χέρια όποιον τολμήσει να με πειράξει.
Σ' αγαπώ σημαίνει πως, σε κάθε χαρά, άλλα κυρίως σε κάθε στεναχώρια μου, θα είσαι παρόν. Το κάθε δάκρυ που θα δεις να κυλάει στο πρόσωπο μου θα είναι και δικό σου. Η κάθε πίκρα μου θα είναι και δική σου πίκρα.
θα πει ότι είσαι κομμάτι δικό μου, και κάθε φορά που εγώ θα πονώ ο πόνος θα φτάνει και σε σένα. Θα πονάς για δυο!
Το αντέχεις;
Σ' αγαπώ θα πει ότι η λογική απουσιάζει , ότι οι ζυγαριές, τα καλούπια, οι μεζούρες, τα μέτρα και τα σταθμά, έχουν μπει σε μια μαύρη σακούλα απορριμάτων, οριστικά και αμετάκλητα. Θα πει ότι οπότε σε χρειαστώ θα είσαι εκεί, ακόμη και αν βρίσκομαι στην άκρη της γης. Δεν υπάρχουν αποστάσεις στην αγάπη, χαρά μου!
Σ' αγαπώ θα πει, από ότι εκεί έξω υπάρχει, εγώ είμαι η επιλογή σου και δεν αλλάζει αυτό. Θα πει ότι σου λείπω  κάθε δευτερόλεπτο που δεν είμαι κοντά σου. Ότι σε νοιάζει αν έφαγα, αν κρυώνω, αν φοβάμαι. Ότι θα  τρέμεις στην σκέψη πώς μπορεί να πάθω κάτι, θα τρομάζεις στην κάθε σιωπή μου, θα υποφέρεις στην κάθε μελαγχολία μου.
Σ' αγαπώ σημαίνει πως γνωρίζεις τους πιο κρυφούς μου φόβους, τις πιο κρυφές μου σκέψεις, τα πιο κρυφά μου πάθη, τα πιο βαθιά μου τραύματα, τα στραβά και τα ίσια μου, τα λάθη μου και τα σωστά μου, και εσύ με αγαπάς με όλα αυτά. Χωρίς να μου τα αγγίζεις. Γιατί όλα αυτά είμαι εγώ.
Είσαι σε θέση;
Το σ' αγαπώ, είναι παιδί, κακομαθημένο και δύστροπο κάποιες φορές, απαιτεί και γκρινιάζει! Όμως, έχει μια αθωότητα ανακατεμένη με γλύκα, και χατήρι δεν του χαλάς!
Το σ' αγαπώ, έχει ψυχή, δεν τις αντέχει τις απουσίες, δεν ζει με τα μέτρια, δεν αναπνέει στα χωρίς, δεν επιζεί στις σιωπές, δεν τις σηκώνει τις φυγές και τα πισωγυρίσματα, δεν έχει μάτια στην πλάτη. Το σ' αγαπώ, μονό μπροστά κοιτάζει, μπροστά και δίπλα του, ποτέ πίσω.
Το σ' αγαπώ συγχωρεί, αντέχει τις καταιγίδες, τους  χειμώνες, τις παγωνιές και πάντα νικάει. Πάντα φέρνει μια άνοιξη και λίγο καλοκαίρι στο τέλος.
Το σ' αγαπώ χαμογελάει,  παίρνει αυτό το χαμόγελο και στο κολλάει στην μούρη σου, σε κάνει να μοιάζεις με τον πιο όμορφο βλάκα της γης.
Το ήξερες;
Σ' αγαπώ, με μια φράση, σημαίνει ακριβώς αυτό που σου είχα πει κάποτε, τότε που έκανες ότι δεν το άκουσες, τότε που δεν το πήρες στα σοβαρά."Εγώ στα χέρια σου θέλω να πεθάνω", σου είχα πει ...Θυμάσαι;
Γι αυτό  σου λέω χαρά μου, πρόσεχε  τι λες, ειδικά όταν μιλάς σε κάποιον που ξέρει καλά, που γνωρίζει,που το έχει νοιώσει. Πρόσεχε τις λέξεις σου, μην τις υποτιμάς, μην τις εξευτελίζεις  αν δεν γνωρίζεις την σημασία τους. Να σέβεσαι την δύναμη τους και ότι μπορούν να προκαλέσουν στο διάβα τους.
Τώρα;
Για ξανά πες το μου, αν τολμάς!


Γιώργος Καραγεώργος


1 σχόλιο:

  1. Πράγματι πολύ βαρύ το νόημα, τόσο που τρομοκρατεί λιγάκι.
    Πάντως στο αρχαιοελληνικό λεξικό το "σ'αγαπώ" ερμηνεύεται και ως "μου είσαι αρκετός/η"
    Καλό ξημέρωμα Βιργινία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα δυο δάκρυα...

  Από τη γη δύο δάκρυα, θερμά μαργαριτάρια ανέβηκαν  και στάλαξαν στου Πλάστη τα ποδάρια.
 Κι’ είπε το πρώτο τρέμοντας στο Θείο Θρόνο
 Εμένα...