Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020

Υπέροχη ιδέα!


 


Στον Καναδά εφαρμόστηκε μια λαμπρή ιδέα
  - ενσωμάτωσαν τα γηροκομεία με τα  ορφανοτροφεία. 
Το αποτέλεσμα ξεπέρασε όλες τις προσδοκίες!
Οι ηλικιωμένοι βρήκαν εγγόνια, τα ορφανά για πρώτη φορά ένιωσαν τι
 είναι γονική αγάπη και φροντίδα. 
Οι γιατροί σημείωσαν βελτίωση σε όλες
 τις ζωτικές λειτουργίες των ηλικιωμένων και έντονο ενδιαφέρον για τη ζωή.
Πριν από την άφιξη των παιδιών από το ορφανοτροφείο, οι ηλικιωμένοι μοιάζανε
 περισσότερο με μούμιες με θαμπά μάτια. Κάποιοι βρήκαν 
μια οικογένεια που δεν είχαν ποτέ, 
άλλοι ένιωσαν ξανά τη ζεστασιά του σπιτιού τους γεμάτη με εγγόνια.
  Μια εξαιρετική λύση για έξυπνους ανθρώπους που καταλαβαίνουν
 τι χρειάζονται τα παιδιά από ορφανοτροφεία και οι μοναχικοί ηλικιωμένοι.


7 σχόλια:

  1. Υπέροχη ιδέα, μακάρι το μοντέλο αυτό να το δούμε σίγουρα και στην πατρίδα μας. Μόνο θετικά μπορώ να σκεφτώ σε μια τέτοια καινοτομία.
    Την Καλημέρα μου, Βιργινία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν ιδέα την βρίσκω εξαιρετική αλλά στην Ελλάδα δεν νομίζω να εφαρμοστεί ποτέ.
      Καλησπέρα Βασίλη ευχαριστώ που πέρασες.

      Διαγραφή
  2. Εκπληκτική πρόταση σαν ιδέα! Σαν στοιχείο ανθρωπιάς και σκέψης. Δίνεις κίνητρα, δίνεις ζωή. Και με μια σωστή οργάνωση μπορείς να προσφέρεις πάρα πολλά πράγματα.
    Καναδάς. Θεωρώ ότι είναι μια χώρα στην οποία υπάρχουν πολλά σωστά πράγματα και πρακτικές.
    Καλησπέρα Βιργινία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς δεν παραδειγματιζόμαστε από άλλες χώρες που είναι πολύ μπροστά. Οτι καλό και δοκιμασμένο δεν το αντιγράφουμε.
    Καλησπέρα Γιάννη μου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω πόσο καταπληκτική η ιδέα αυτή!!! Και πραγματικά τα παιδιά γνωρίζουν αγάπη και οι ηλικιωμένοι βρίσκουν νόημα ζωής. Θέλει βέβαια πολύ δουλειά να ενσωματώσεις δυο τόσο ακραίες ηλικίες στον ίδιο χώρο. Αλλά όλα γίνονται αν υπάρχει θέληση
    Κι εγώ νομίζω ότι στην Ελλάδα δεν θα εφαρμοστεί ποτέ...Πρώτα πρώτα θα αρχίουν να φωνάζουν τάχα μου πόσα μικρόβια θα μεταφέρουν στα μικρά...το έχω ακούσει για παππουδες και γιαγιάδες με τα εγγόνια τους...Αστα.
    Μπράβο τους πάντως
    Καλό μήνα Βιργινία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο τους!!!!
    Χειροκροτώ με ενθουσιασμό αυτή την ιδέα!
    Δεν έχω διαβάσει τίποτα καλύτερο. Μόνο καλό μπορεί να βγει απ' αυτό.
    Σ'ευχαριστώ για την καταπληκτική πληροφορία της ημέρας Βιργινία μου.
    Μου έφτιαξε τη διάθεση :)
    Ένα πράγμα με ανησυχεί μόνο. Πώς θα νιώσει ένα παιδάκι που θα χάσει τον ηλικιωμένο φίλο του, κάποια στιγμή; Ίσως οι υπεύθυνοι του προγράμματος θα πρέπει να μεριμνήσουν και γι' αυτό. Όπως και να 'χει όμως παραμένει μια καταπληκτική ιδέα!
    Καλό μήνα και Καλή εβδομάδα Βιργινία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακάρι να υιοθετούσαν και κανένα γεροντάκι, αλλά αυτό είναι βαρύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Ελληνόπουλο.

  «Το Ελληνόπουλο» γράφτηκε από τον Βίκτωρ Ουγκώ το 1828 και αναφέρεται στην καταστροφή της Χίου από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 30 Μαρτίου...