Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020

Εκείνη και Εκείνος.


"Δεν είναι γριά, δεν είναι γέρος. Δεν είναι «πακέτο», δεν είναι ηλίθιος, δεν είναι ζαβός. Ναι, έχει άγνοια κινδύνου. Την ίδια άγνοια που χρόνια τώρα έχει και βγαίνει έξω μόνος, και φροντίζει τον εαυτό του μόνος, κι έχει κάνει παρέες στο ΚΑΠΗ και στην πλατεία γιατί εσύ δουλεύεις, σοσιαλιζεσαι και δεν προλαβαίνεις.
Έχει την ίδια άγνοια κινδύνου που είχε όταν ερχόταν με 5 συγκοινωνίες με ο,τι καιρό και να είχε να σου προσέξει τα παιδιά σου! Να στα φροντίσει με ιώσεις, με δυσκολίες, με «όλα τα καλά».
Έχει την ίδια άγνοια κινδύνου που είχε όταν πήγαινε στη λαϊκη και τα έπαιρνε όλα λειψά για να σου πάρει και για το δικό σου σπίτι!
Έχει την ίδια άγνοια κινδύνου που είχε όταν δούλευε σαν σκυλί για να μη σου λείψει τίποτα τσακίζοντας το σώμα του και τις αντοχές του!
Δεν είναι γέρος και γριά, δεν είναι όλα τα κοσμητικά που του έχεις φορέσει! Είναι ο πατέρας σου, η μάνα σου, ο παππούς σου, η γιαγιά σου, ο συγγενής σου, ή ο γείτονας!
Γι’αυτο όσο δίκιο κι αν έχεις που φωνάζεις για το καλό του, βουτά τη γλώσσα στο μυαλό, εσυ κι εγώ τους μάθαμε στην επιβίωση και στην άγνοια κινδύνου και τώρα τους ζητάμε προσαρμοστικότητα, αντίληψη, αλλαγή, με άμεση εφαρμογή. Σαν να πατάμε κουμπάκια.
Ε μάθε εσύ που έχεις τόσο υποτιμητικά λυσσάξει με το «γριές και γέροι» και «για εσάς μένουμε εμείς μέσα» να κλείνεις λίγο το στόμα σου.
Ναι, πρέπει να μείνουν μέσα. Ναι, δεν το έχουν καταλάβει. Ναι, πες το 5000 φορές. Μέχρι να καταλάβουν.
Όσες χρειάστηκε να σου πουν κι εσένα να μην κάνεις κάθε μαλακία που έκανες και ήρθαν να σε ξεμπλέξουν, να σε φροντίσουν και να σε κανακέψουν!
ΔΕΝ είναι ο γέρος κι η γριά. Είναι κάποιου μάνα και πατέρας. Δεν είναι το πακέτο που σε βαραίνει ανόητε!
ΚΑΙ ΑΝ ΔΕ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ,ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΑΞΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ!ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ!
Άντε γιατί πήξαμε στους μάγκες."

12 σχόλια:

  1. Μια θεία έχω, αυτή μου απόμεινε, είναι απολαυστική στην προσπάθεια της να τα κάνει όλα σωστά ...
    Αυτά Σε φιλώ να σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την χαίρεσαι Μανιούσκα μου.
      Καληνύχτα εκεί και να προσέχετε!

      Διαγραφή
  2. Δάκρυσα...ίσως γιατί μου λείπουν και είναι νωπός ακόμη ο χαμός του μπαμπά. Και ναι πόσο σωστά τα γράφεις!
    Ωραίο κείμενο...και το είχαμε ανάγκη ξέρεις.
    Καλημέρα Βιργινία μου
    Εύχομαι να είσαι καλά και να αντέχεις
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ και εγώ όπως όλοι Αννα μου, υπομονή χρειάζεται.
      Καλή σου μέρα σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  3. Καλό μεσημέρι Βιργινία μου !!
    Μπράβο και συγχαρητήρια για το θέμα και τη στάση σου !
    Ρούφηξα τα λόγια σου και τιμή σε όλους τους ηλικιωμένους με όλο το σεβασμό .
    Ορισμένοι εκτέθηκαν σε κίνδυνο πηγαίνοντας στους Άγιους Τόπους , ο Θεός να τους Προστατεύει και να τους Ελεεί .
    Καλή συνέχεια με υγεία , υπομονή , δύναμη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος φαντάζονταν την αντάρα που θα μας έβρισκε Κυριακή μου? Για ορισμένους ήταν όνειρο ζωής να πάνε στους Άγιους Τόπους.
      Η Παναγιά να βάλει το χέρι της!
      Καλημέρα να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  4. Βιργινία, θα το κοινοποιήσω στην προσωπική μου σελίδα στο facebook αγαπημένη μου φίλη. Θα το κάνω διακήρυξη. Με συγκλόνισε για την τραγική του αλήθεια.
    Βάστα γερά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελεύθερα Γιάννη μου.
    Καλημέρα φιλιά πολλά και να προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΩΡΑΊΑ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΣΟΥ ΒΙΡΓΙΝΊΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΆ ΜΑΣ, ΑΝΗΨΙΑ, ΠΑΡΑΝΗΨΙΑ, ΒΑΦΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΜΙΛΆΜΕ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΟΜΩΣ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΒΙΡΓΙΝΊΑ ΜΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα όλοι λείπουν σε όλους Ελενάκι μου αλλά κάνουμε υπομονή. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπραβο Βιργινια μου.πολυ σωστες οι αποψεις σου.Επιτελους καποιος σκεφτηκε να πει μια καλη κουβεντα για τους μεγαλους που δεν ξερεις ποσο μας λειπουμ τα εγγονια μας που δεν βλεπουμε.ξεπερναμε και το φοβο της αρρωστειας ακομη και δειλα δειλα ρωταμε.μηπως να ερχοντουσαν?αφου ειναι καλα.Ειλικρινα σου λεω ποναει πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω Λίτσα έχω και εγώ εγγόνια και μου λείπουν πολύ.
      Καλό σου βράδυ και ευχαριστώ για το ευγενικό σου σχόλιο.

      Διαγραφή

Το Ελληνόπουλο.

  «Το Ελληνόπουλο» γράφτηκε από τον Βίκτωρ Ουγκώ το 1828 και αναφέρεται στην καταστροφή της Χίου από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 30 Μαρτίου...