Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023

Τα δυο δάκρυα...

 


Από τη γη δύο δάκρυα, θερμά μαργαριτάρια ανέβηκαν 

και στάλαξαν στου Πλάστη τα ποδάρια.



Κι’ είπε το πρώτο τρέμοντας στο Θείο Θρόνο


Εμένα μ’ έβγαλε η καρδιά για το δικό
 της πόνο…


Κι’ ο Πλάστης αποκρίθηκε μήτε στιγμή 
μη  χάνεις …

Σύρε να γίνης βάλσαμο το πόνο της να γιάνης.




Και είπε το άλλο τρέμοντας εμπρός 
στο Θείο Θρόνο. Εμένα μ’ έβγαλε η καρδιά για κάποιο ξένο πόνο …


Κι’ ο Πλάστης αποκρίθηκε «Εσύ
 μαζί μου μείνε… της Ευσπλαχνίας
 τα δάκρυα, δικά μου δάκρυα είναι…»




Ι. Πολέμης (1862-1924)


10 σχόλια:

  1. Ωραιότατο! Καλές γιορτές Βιργινίτσα μου. Με υγεία και χαμόγελα. Κάθε καλό στο σπιτικό σου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλι μου καλά Χριστούγεννα σας εύχομαι με υγεία, αγάπη και χαρά! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Βιργινία μου, καρδούλα μου!
    Υπέροχο, γλυκύτατο. Καλά Χριστούγεννα, καλή μου φίλη. Υγεία να έχεις και πολλά χαμόγελα. Τις ευχές μου από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκέ ευγενικέ μου φίλε!
      Ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου στις ανταποδίδω με αγάπη!
      Καλά Χριστούγεννα !!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο Βιργινία μου! Μια τέλεια αναφορά στο μήνυμα της Αγάπης του ανθρώπου για τον άνθρωπο και του Θεού για τον άνθρωπο.
    Να είσαι καλά. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και με την αγάπη των δικών σου γύρω σου. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου! Εύχομαι και εγώ με την σειρά μου, υγεία, αγάπη, και οι μέρες των Χριστουγέννων να μεταφέρουν την μαγεία τους στο σπιτικό σας
      Καλά Χριστούγεννα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Καλές γιορτές Βιργινία! Καλά Χριστούγεννα, με αγάπη, όπως εσύ επιθυμείς την ημέρα αυτή. Υπέροχη επιλογή το ποίημα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βασίλη!
      Εύχομαι και εγώ η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει και να μας δώσει αυτό το κάτι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι.
      Καλά Χριστούγεννα!!

      Διαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα με υγεία Βιργινία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Ελληνόπουλο.

  «Το Ελληνόπουλο» γράφτηκε από τον Βίκτωρ Ουγκώ το 1828 και αναφέρεται στην καταστροφή της Χίου από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 30 Μαρτίου...