Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Η δυνατή γυναίκα .

Amanda Oleander Art.


Μια γυναίκα που λένε ισχυρή είναι μια γυναίκα που έχει ένα απίστευτο όριο αντοχής.
Ξέρει πως να βάζει ένα γόνατο στο πάτωμα όταν πρέπει Και να κάνει ό, τι καλύτερο μπορεί για να κάνει τον κόσμο να πάει καλά όσο το δυνατόν περισσότερο...

Όταν σε βλέπουν σαν μια δυνατή γυναίκα, νομίζουν ότι δεν χρειάζεσαι τίποτα ή κανέναν, μπορείς να τα χειριστείς όλα και να ξεπεράσεις ό, τι συμβαίνει.
Ότι δεν σε πειράζει να σε ακούσουν, να σε φροντίσουν ή να σε χαϊδέψουν!

Όταν σε βλέπουν σαν μια δυνατή γυναίκα, απλά προσπαθούν να σε βοηθήσουν να κουβαλήσεις τους σταυρούς τους.
Σου μιλάνε και νομίζουν ότι δεν χρειάζεται να σε ακούσουν.

Δεν ρωτάς μια δυνατή γυναίκα αν είναι κουρασμένη, υποφέρει ή πέφτει, αν έχει άγχος ή φόβο.
Το σημαντικό είναι ότι είναι ακόμα εκεί: ένας φάρος στην ομίχλη ή ένας βράχος στη μέση της θάλασσας.

Η δυνατή γυναίκα δεν συγχωρείται για τίποτα. Αν χάσει τον έλεγχο, γίνεται αδύναμη.
Αν χάσει το κρύο αίμα της, γίνεται υστερική.

Όταν η δυνατή γυναίκα εξαφανίζεται για ένα λεπτό, είναι αμέσως αντιληπτή, αλλά όταν είναι εκεί, η παρουσία της είναι συνηθισμένη.

Αλλά η δύναμη που χρειάζεται κάθε μέρα για να είναι τέτοιου είδους γυναίκα δεν έχει σημασία για κανέναν.

Τιμή, αναγνώριση, σεβασμό και ευχαριστώ στις δυνατές γυναίκες της ζωής σας, γιατί πρέπει επίσης να διατηρηθούν, να αγαπούν και να αισθάνονται ότι μπορούν να ξεκουραστούν.



12 σχόλια:

  1. Στέκομαι ειδικά εδώ:
    "Το σημαντικό είναι ότι είναι ακόμα εκεί: ένας φάρος στην ομίχλη ή ένας βράχος στη μέση της θάλασσας."
    Αυτός ο φάρος στην ομίχλη λοιπόν είναι πάντα η παρουσία μιας Γυναίκας στη ζωή ενός άντρα. Σε αρμονικές και δημιουργικές συνθήκες γιατί υπάρχουν και κόντρα τέτοιες.
    Όμως μια Γυναίκα, καθώς λες, έχει ανάγκη από την αναγνώριση, τον έρωτα, την αγάπη, το σεβασμό.
    ας μην το λησμονούμε.
    Σε φιλώ Βιργινία μου. Πολύ όμορφη ετούτη η ανάρτησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προπαντός τον σεβασμό Γιάννη μου. Την καλησπέρα και την αγάπη μου.Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Οι δυνατές γυναίκες είναι "αόρατες" για τους οικείους τους. Τις συνηθίζουν τόσο πολύ που ξεχνούν ότι υπάρχουν στη ζωή τους. Όσο πιο συνεπείς είναι εκείνες στις υποχρεώσεις τους τόσο πιο αόρατες γίνονται από τους γύρω τους. Δυστυχώς.
    Πολύ εύστοχο κείμενο που λέει τα πράγματα με το όνομά τους.
    Καλημέρα Βιργινία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως φταίμε και εμείς λίγο. Καλησπέρα γλυκιά μου φιλενάδα.

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρω τι να γράψω ....υποκλίνομαι αλλά και αναρωτιέμαι αν τελικά αξίζει να είναι μια γυναίκα όλα αυτά χωρίς αναγνώριση , όχι ότι το έχει ανάγκη αλλά να...έτσι από αυτοσεβασμό . Φιλιά πολλά Βιργινίτσα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως το έχει ανάγκη Fairelena μου άσχετα αν δεν το παραδέχεται.
      Καλησπέρα σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Όπως μάθει κανείς τους δικούς του ανθρώπους. Καμιά φορά πρέπει να κάνει την αδύναμη η δυνατή γυναίκα. Γιατί τους δυνατούς όλοι τους χρησιμοποιούν και πιστεύουν ότι εκείνοι δεν χρειάζονται τίποτε.
    Ωραίο θέμα πολύ ωραίο
    Φιλιά πολλά Βιργινία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενδιαφέρον θέμα και αποδίδεται στην παρούσα ανάρτηση στην πραγματική του διάσταση .Διάφανο χωρίς υπερβολές, δεν επιδέχεται ενστάσεις.

    Είμαι απόλυτη ,πράγμα που δεν το συνηθίζω, αλλά τυχαίνει να το έχω ζήσει προσωπικά επί του πρακτέου...Καμιά από τις περιγραφόμενες διαπιστώσεις -εκδοχές δεν μ' αφήνει απ' έξω....

    Παρ' ότι μέχρις ενός σημείου δέχομαι ως "αιτίες" για τα προσωπικά μου βιώματα τις πάρα πάνω ερμηνείες ,παραδέχομαι ότι είναι υπαρκτές ( έτσι αντιμετωπίζουν οι πάντες μια δυναμική(?) γυναίκα ). θα προτιμούσα όμως μιαν άλλη μεταχείριση και προσέγγιση επί προσωπικού...

    Ίσως αυτή είναι μια από τις αιτίες που δεν τα πάω καλά με την "δύναμη" ως Αξία .Προτιμώ και εύχομαι για κάθε γυναίκα την Αντοχή,την Υπομονή, και την αξιοπρέπεια σε όποια δύσκολη ή δυσκολότερη φάση της ζωής της.

    Ιδιαίτερα αξιόλογη η προσφορά σου Βιργινία μου .Σε ευχαριστώ για τον χώρο και τον χρόνο που μου παραχώρησες.
    Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σταθώ λίγο παραπάνω στην αξιοπρέπεια.
      Καλησπέρα Λυγερή μου εγώ σ'ευχαριστώ για το πέρασμά σου που εκτιμώ ιδιαίτερα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφη ανάρτηση και με πολλές αλήθειες. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Κώστα ευχαριστώ αντεύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Ελληνόπουλο.

  «Το Ελληνόπουλο» γράφτηκε από τον Βίκτωρ Ουγκώ το 1828 και αναφέρεται στην καταστροφή της Χίου από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 30 Μαρτίου...