Δευτέρα 20 Αυγούστου 2018

Ήταν μια όμορφη ιδέα.






Ήταν μια όμορφη ιδέα
αναμφίβολα.
Ήρθε χαράματα γεμάτη υποσχέσεις.
Ξεπέζεψε γυμνή από ένα όνειρο
και κάθισε ανάλαφρα στου κρεβατιού την άκρη.
Μισόκλεισα για μια στιγμή τα μάτια
να δω αν ονειρεύομαι
σαν τ' άνοιξα
μονάχα σκόνη απ' του αλόγου τις οπλές.
Μου είχε φύγει.

Κι ήταν μια όμορφη ιδέα
σας ορκίζομαι.
Ίσως γινόταν ένα ποίημα, ένας έρωτας
ένα ταξίδι στα μυστήρια της Ιθάκης
γαλάζια πινελιά στα παραμύθια μου
παράθυρο στην χώρα των θαυμάτων.
Ίσως γινόταν μια σημαία, ένα μήνυμα
ροδόσταμα στο μύλο της ελπίδας
ένα ψωμί, εκατομμύρια ψωμιά
για να χορτάσουν τα πουλιά όλου του κόσμου.

Ήταν μια όμορφη ιδέα
αναμφίβολα.
Ή μήπως ήταν η ιδέα μου μονάχα;


Χάρης Μελιτάς



12 σχόλια:

  1. Βιργινία μου καλησπέρα.
    Μια ακόμα επιλογή σου στον κόσμο της ποίησης υπέροχη. Από αυτές που γνωρίζεις καλά να κάνεις και να μας χαρίζεις. Να στείλω μια μεγάλη αγκαλιά και ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου φίλε πολύ σε ευχαριστώ για όλα.Καλό σου βράδυ φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Πόσο όμορφο Βιργινίτσα μου!!! σε ευχαριστώ !! φιλιά πολλά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαι σίγουρα είναι μια πολύ όμορφη ιδέα αυτό το ποίημα από μόνο του που ευτυχώς δεν χάθηκε μέσα στα όνειρα αλλά βρήκε το δρόμο του στη σημερινή σου ανάρτηση Βιργινία μου!
    Μου αρέσει πολύ που ξαναβρίσκεις τη φόρμα σου :)
    Καλό ξημέρωμα με πολλές ιδέες
    Φιλιά πεντάγλυκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Μαρία μου γλυκιά και νομίζω ότι κάτι καταφέρνω(για την φόρμα μου λέω).
      Καλό βράδυ φιλενάδα σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  4. Βιργινια καλο ξημερωμα ☺καλοδεχουμενη η ομορφη ιδεα νοιωθεις τη πνοη της , ειναι κατι.. Ωραιο συναισθημα..καλο υπολοιπο καλοκαριου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Βιργινία. Όμορφο και ταιριαστή η μουσική. Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Ελληνόπουλο.

  «Το Ελληνόπουλο» γράφτηκε από τον Βίκτωρ Ουγκώ το 1828 και αναφέρεται στην καταστροφή της Χίου από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 30 Μαρτίου...