Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

Και το φεγγάρι μάτωσε..




Κι αφού κανείς δεν πήρε την ευθύνη του χαμού 
την πήρε όλη το φεγγάρι.
Και μάτωσε..
Από την αγωνία του πατέρα να σώσει τα παιδιά του..
Από την κραυγή της μάνας που βαλε το σώμα της 
μπροστά στη φωτιά..
Από το κλάμα του κοριτσιού που έπεφτε απ’ το βράχο 
στην αγκαλιά της θάλασσας..
Από το θάρρος της ηλικιωμένης που έσωσε τα εγγονάκια της
 και γύρισε στο πλευρό του άρρωστου συντρόφου της
 προτιμώντας να καεί μαζί του.. 
Μάτωσε κι απ’ τα κλάματα των ζωντανών..
Και βγήκε κατακόκκινο απ’ το αίμα τόσων ανθρώπων 
σ’ ένα ουρανό αμίλητο και σταχτί...

12 σχόλια:

  1. Ωραίος συνειρμός σε τραγικές σκέψεις (και αποτελέσματα).
    Την Καλημέρα μου Βιργινία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγκλονιστική μαρτυρία Βιργινία μου.....! συγκλονιστικό κείμενο....!
    Υποκλίνομαι κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με συνεπήρε και με συγκίνησε βαθιά το εύστοχο κείμενό σου Βιργινία μου. Αυτή η πανσέληνος σε συνδυασμό με την έκλειψη σελήνης που έγινε την ίδια μέρα ήταν κατά κάποιον τρόπο η επισφράγιση της τραγωδίας.
    Να έχουν όλη τη δύναμη του κόσμου οι άνθρωποι που επέζησαν αλλά έχασαν αγαπημένους με τόσο άδικο και τραγικό τρόπο. Αυτό μόνο τώρα. Τί άλλο να πει κανείς?
    Πολλά φιλιά και καλό απόγευμα Βιργινία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλό δροσερό βραδάκι :) Και το φεγγάρι πονάει ,, Βιργινία μου με τη δυστυχία των ανθρώπων και της γης μας . Να χαρείς όσο μπορείς το υπόλοιπο καλοκαίρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κυριακή μου/ Εύχομαι και σε σένα εξαιρετικό υπόλοιπο καλοκαιριού. Καλημέρα!

      Διαγραφή

Το Ελληνόπουλο.

  «Το Ελληνόπουλο» γράφτηκε από τον Βίκτωρ Ουγκώ το 1828 και αναφέρεται στην καταστροφή της Χίου από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 30 Μαρτίου...